pagani-zonda

Niekończąca się opowieść Pagani.

agencja interaktywna trendy wiosna-lato 2016 konica minolta bizhub c224e sklep z odżywkami jak wiązać sznurówki

Firma Pagani jest niekwestionowanym mistrzem w produkcji doskonałych i zarazem ultra szybkich samochodów. Są także znani z innej cechy – niedotrzymywania słowa. Kilkukrotnie ogłaszali ostateczne pożegnanie z modelem Pagani Zonda. Tak samo stało się i tym razem, kiedty przedstawili nową Zondę Revolucion. Jej poprzedniczka miała być najszybszym samochodem na świecie, co z pewnością zdecydowało o jej popularności w pewnych kręgach. Aż tu nagle okazuje się że Revolucion jest jeszcze szybsza. W czym jeszcze wyprzedza starsze rodzeństwo? Z pewnością jest ultra lekka. Konstrukcja z carbonu i tytanu sprawia, że Zonda wazy zaledwie tonę. Silnik V12 jaki zamontowano w niej pochodzi z Mercedesa AMG o pojemności 6.0 litra. Dzięki niemu samochód może osiągnąć moc 800 KM, a to o 50 KM więcej niż w poprzednim modelu. Najszybsza Zonda w historii pokonuje tor w Nurburgring w około 6 minut. Fantastycznie, czyż nie? Tutaj pojawia się pewien problem. Bo jeżeli już wydamy jedyne 2,7 milionów dolarów na nowy model Pagani, to będziemy mogli cieszyć się nim wyłącznie na torze. Zonda Revolucion nie posiada homologacji, co nie dopuszcza jej do ruchu drogowego. W tej sytuacji ostatnia ( i tak nie wierzę!) Zonda stała się jeszcze droższa, jeszcze szybszą zabawką dla dużych i bardzo bogatych.Zonda_R_Rear_1

Published

Updated

Author

admin